كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

زماني كه قصد راه اندازي يك كسب و كار خانگي را به عنوان يك كارآفرين داريد؛ مهم‌ترين مسئله‌اي كه با آن روبرو هستيد تصميم گيري براي انتخاب صحيح نوع فعاليت و رشته شغلي است. اين انتخاب بايد با توجه به زيرساخت‌هاي موجود، توانايي، نقاط قوت و ضعف و پيدا كردن شناختي مناسب از بازار صورت گيرد. مرحله بعدي يادگيري دانش و مهارت‌هاي لازم براي اجرايي نمودن كسب كار هست. در طول اين سال‌ها با افراد زيادي مواجه شديم كه ايده‌هاي خوبي داشتند، ولي به دليل عدم مطالعه و امكان سنجي درست و گرفتن مشاوره از متخصص بعد از صرف هزينه‌هاي زياد مالي و زمان با شكست مواجه شدند. به همين دليل در اين مقاله قصد داريم تا 10 نكته مهم را كه بايد قبل از راه اندازي كسب و كار خانگي بدانيد را توضيح دهيم. براي اطلاع از ساير فرصت‌هاي راه اندازي كسب و كار كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه راه اندازي انواع كسب و كار خانگي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

 

 

 

منبع: راه اندازي كسب و كار خانگي | 10 نكته كه براي راه اندازي كسب و كار خانگي بايد بدانيد

 

 

 

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1402/2/30  ] [ ۱۸ ] [ karduk ] [ ]

كسب و كار اينترنتي يكي از راه‌هاي كسب درآمد سريع بدون نياز به داشتن سرمايه اوليه و سرمايه‌گذار است كه اكثرا در خانه‌ها آغاز مي‌گردد و با طي سير رشد تبديل به شركت‌هاي بزرگ شده‌اند. برخلاف باور عمومي كه راه‌اندازي كسب و كار اينترنتي با سرمايه‌گذاري زياد امكان‌پذير است و بايد براي شروع هزينه‌هاي زيادي براي راه اندازي وب سايت، تبليغات و … صرف شود يا بايد مسلط به برنامه نويسي بود تا از پس كارهاي پيچيده يك كسب و كار اينترنتي برآمد، اما يكي از راه‌هاي كسب درآمد سريع و بدون نياز به سرمايه گذاري، كسب و كارهاي اينترنتي است. امروزه خيلي‌ها براي رفع نيازهاي خود به اينترنت رجوع مي‌كنند. در اين مقاله مي‌توانيد نحوه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي را بياموزيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سفارش سايت و كسب و كار اينترنتي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي

راه اندازي كسب و كار اينترنتي

روشي چند مرحله وجود دارد كه با استفاده از آن مي توانيد يك كسب و كار اينترنتي كوچك را راه اندازي كنيد. افراد زيادي را ديديم كه طي اين چند سال با استفاده از اين روش توانستند كسب و كارهاي موفقي را شكل و توسعه دهند. گام‌هايي كه براي اين كار بايد طي كنيد عبارتند از:

  • يك نياز در بازار پيدا كنيد و به آن پاسخ دهيد.
  • برنامه‌اي صحيح براي تبليغ و بازاريابي خود داشته باشيد كه به فروش و كسب درآمد شما كمك كند.
  • يك سايت طراحي كنيد كه متناسب با بازار شما و علم روز باشد.
  • از موتورهاي جستجو (گوگل، ياهو، بينگ و…) براي جذب ترافيك به سايت‌تان استفاده كنيد.
  • براي كسب و كارتان به عنوان يك برند متخصص در زمينه خودش اعتبار جمع كنيد.
  • مشتريان خود را پيگيري كنيد.
  • با استفاده از تكنيك‌هاي مختلف درآمد خود را افزايش دهيد.

همه آدم‌ها از يك كارآفرين تازه كار گرفته تا يك متخصص و با تجربه مي‌توانند از اين فرايند براي شروع يك كسب و كار اينترنتي سودآور استفاده كنند.

گام اول | يك نياز در بازار پيدا كنيد

بيشتر كارآفرينان تازه كار مرتكب اين اشتباه مي‌شوند كه قبل از هر چيزي شروع به توليد يك محصول مي‌كنند و بعد به فكر بازاريابي آن مي‌افتند.

براي اينكه بتوانيد شانس بيشتري براي باز كردن راه خود در يك بازار داشته باشيد، بايد ابتدا كار را با بازاريابي شروع كنيد. رمز موفقيت در اين است كه ابتدا كساني را پيدا كنيد كه به دنبال پاسخ براي يك مشكل هستند، ولي در پيدا كردن راه حل موفقيت زيادي پيدا نكرده‌اند. اينترنت اين كار را براي شما ساده كرده است، مي‌توانيد با استفاده از روش‌هاي زير اطلاعات مفيدي را كسب كنيد:

  • سراغ انجمن‌هاي انلاين (فروم، سايت‌هاي تبادل نظر، كامنت‌هاي سايت‌هاي مختلف و … ) برويد و ببنيد كه مردم چه سوالاتي را مي‌پرسند و چه مشكلاتي دارند.
  • با استفاده از ابزارهاي مختلف مي‌توانيد ببنيد مردم چه كليد واژه‌هايي را بيشتر جستجو مي‌كنند و چه سايت‌هايي در اين زمينه‌ها كار كرده‌اند.
  • سايت‌هاي رقيبان خود را آناليز كنيد. متدها و روش‌هاي آنان براي پاسخ‌گويي به مشتريان را بررسي نماييد. ممكن است كه دقيقا در حال ارائه خدمات يا محصول شما باشند. در اين صورت ممكن است راهكاري مفيد بيابيد.

گام دوم راه اندازي كسب و كار | تبليغ و بازاريابي

رعايت نكاتي مي‌تواند اين اطمينان خاطر را بدهد كه كساني كه از كسب و كار اينترنتي‌تان ديدن مي‌كنند، از لحظه ورود تا زمان خريد، درگير خدمات فروش شما هستند. از جمله اين نكات مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

  1. از تيترهاي جذاب، مشتريان را ترغيب به ديدن محصولات بيشتري كنيد.
  2. مشكلي كه محصول‌تان آن را حل مي‌كند توضيح دهيد.
  3. در مشتري اين اطمينان را ايجاد كنيد كه شما مي‌توانيد مشكل او را حل كنيد و انتظاراتش را انجام دهيد.
  4. نظرات كساني كه قبلا از خدمات يا محصولات شما استفاده كرده‌اند را در سايت نمايش دهيد.
  5. در مورد منفعت آنان در صورت استفاده از محصولات‌تان توضيح دهيد.
  6. پيشنهادات ويژه به مشتريان بدهيد
  7. كيفيت محصول خود را تضمين كنيد.
  8. احساس ضرورت استفاده از خدمات يا محصولاتان را در مخاطب ايجاد كنيد.
  9. از آنان بخواهيد كه از محصول و خدمات شما استفاده كند.

از طرح اين فرايند مي‌توانيد بايد بتوانيد مردم را آگاه سازيد كه خدمات يا محصول‌تان به شكلي منحصر به فرد مشكل آنان را حل مي‌كند و كيفيت زندگي آنان بهبود پيدا خواهد كرد. براي كسب و كار اينترنتي خود پرسونا (مشتري فرضي) بسازيد و به سوالات او پاسخ دهيد.

گام سوم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | سايت خود را طراحي كنيد

هنگامي كه بازار و محصول خود را مشخص كرديد. آماده طراحي سايت براي كسب و كار اينترنتي خودتان هستيد. به خاطر داشته باشيد كه طراحي سايتان بايد ساده باشد. شما تنها 4 ثانيه براي جلب نظر مشتري زمان داريد، در غير اينصورت آنها از سايت شما خواهند رفت. جهت سفارش، طراحي، راه اندازي و ساخت سايت اينترنتي با جديدترين طراحي هاي روز كليك كنيد. چند نكته بسيار مهم كه در زمان طراحي سايت بايد به ياد داشته باشيد عبارتند از :

  • فونت سايت شما بسيار مهم است. از يك يا دو فونت ساده بر روي پس زمينه سفيد استفاده كنيد.
  • منوي سايت را ساده طراحي كنيد.
  • از تصوير، صوت يا ويدئو فقط براي تقويت پيامتان استفاده كنيد.
  • پيشنهاد عضويت بدهيد. از اين طريق مي‌توانيد ايميل يا شماره تماس آن‌ها را جمع كنيد.
  • فرايند خريد سايت را ساده كنيد.
  • سايت شما، مغازه‌اي آنلاين است. آن را به شكلي مشتري پسند طراحي كنيد.

گام چهارم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | موتورهاي جستجو

يكي از روش‌هاي آسان براي جذب ترافيك سايت استفاده از شيوه پرداخت به ازاي كليك است. اين كار در مقايسه با استفاه از تكنيك سئو دو مزيت دارد. اول اينكه سايت شما را به سرعت در صفحه اول جستجو نشان خواهد داد و دوم اينكه تبليغات به شيوه پرداخت به ازاي هر كليك اين فرصت را به شما مي‌دهد كه قيمت‌ها، رويكردهاي فروش، تيترها و… مختلفي را امتحان كنيد. اين شيوه علاوه بر اينكه بازديد سايت را افزايش مي‌دهد، به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد بهترين كليد واژه‌ها را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد.

گام پنجم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | اعتبار كسب كنيد

از اينترنت مردم به عنوان يك منبع براي بدست آوردن اطلاعات استفاده مي‌كنند. مي‌توانيد اطلاعات‌تان را به رايگان در اختيار سايت‌هاي ديگر قرار دهيد تا بتوانيد ترافيك بيشتري را جذب كنيد.

  • محتواي تخصصي مجاني در اختيار ديگران قرار دهيد. مقاله، ويديو يا هر محتواي ديگري را كه براي ديگران مفيد باشد، اين محتوا را در سايت‌هاي معتبر و شبكه‌هاي اجتماعي نيز قرار دهيد.
  • بر روي محتواهاي سايت‌تان لينك‌هاي ارسال براي دوستان را قرار دهيد.
  • در تبادل نظرها، فروم‌هاي تخصصي شركت كنيد و در آنجا فعال باشيد.

به اين صورت مي‌توانيد خوانندگان بيشتري را براي سايت خود پيدا كنيد. موتورهاي جستجو ارتباط برقرار كردن سايت هاي مرتبط را دوست دارد و جايگاه شما را در جستجو بهتر مي‌كند.

گام ششم | ارسال پيشنهادات ويژه

در تلاش باشيد كه يك راه ارتباطي بين خوانندگان و خودتان ايجاد كنيد. با ارزش‌ترين دارايي شما در كسب و كار اينترنتي مشتريان و مشتركين‌تان هستند. براي آن‌ها ايميل يا پيامك ارسال كنيد.

  • به آنها چيزي ارائه دهيد كه به دنبال آن هستند.
  • از اين طريق يك رابطه پايدار بين شما و مشتركين‌تان شكل مي‌گيرد.
  • نتايج به دست آمده را بسنجيد.
  • بازاريابي ايميلي ارزان‌تر و موثرتر از بسياري از روش‌هاي بازاريابي ديگر است.

گام هفتم | استفاده از تكنيك هاي مختلف

يكي از بهترين تكنيك‌هاي بازاريابي اينترنتي، توسعه ارزش طول عمر مشتري است. دست كم 36درصد مشتريان و مشتركين شما در صورتي كه مورد پيگيري قرار گيرند. دوباره از شما خريد خواهند كرد. نهايي كردن اولين خدمت شما به مشتريان‌تان قطعا سخت‌ترين كار خواهد بود. استفاده از روش‌هاي اپ سلينگ و بك اند مي‌تواند براي وادار كردن مشتريان‌تان به خريد دوباره بسيار كمك كند. اين دو روش شامل تكنيك‌هاي زير مي‌باشند:

  • محصول يا خدماتي را به آن‌ها پيشنهاد دهيد كه خريد را كامل كند.
  • براي آنها كوپن‌هاي وفاداري الكترونيك بفرستيد تا در مراجعه‌هاي بعدي بتوانند از آن‌ها استفاده كنند.
  • به مشتريان وفادار خود پاداش بدهيد.

 

مشاوره كسب و كاردوك كاردوك

كاردوك در تمامي مراحل راه اندازي كسب و كار اينترنتي‌تان همراه شماست. در اين روز‌ها كه اينترنت بسيار سريع در حال تغيير است به طوري كه يك سال در فضاي مجازي معادل با چيزي حدود پنج سال در دنياي واقعي است. اگر در حال حاضر مدتي است كه كارتان را شروع كرديد، حتما بر روي كسب و كارتان با توجه به اين مراحل يك بازبيني بكنيد و ببنيد كه در چه مرحله‌اي هستند. مي‌توانيد در هر زماني كه احساس نياز كرديد از خدمات كاردوك بهرمند شويد.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي



:: بازديد از اين مطلب : 4

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/4/6  ] [ ۰۸ ] [ karduk ] [ ]

كسب و كار اينترنتي يكي از راه‌هاي كسب درآمد سريع بدون نياز به داشتن سرمايه اوليه و سرمايه‌گذار است كه اكثرا در خانه‌ها آغاز مي‌گردد و با طي سير رشد تبديل به شركت‌هاي بزرگ شده‌اند. برخلاف باور عمومي كه راه‌اندازي كسب و كار اينترنتي با سرمايه‌گذاري زياد امكان‌پذير است و بايد براي شروع هزينه‌هاي زيادي براي راه اندازي وب سايت، تبليغات و … صرف شود يا بايد مسلط به برنامه نويسي بود تا از پس كارهاي پيچيده يك كسب و كار اينترنتي برآمد، اما يكي از راه‌هاي كسب درآمد سريع و بدون نياز به سرمايه گذاري، كسب و كارهاي اينترنتي است. امروزه خيلي‌ها براي رفع نيازهاي خود به اينترنت رجوع مي‌كنند. در اين مقاله مي‌توانيد نحوه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي را بياموزيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سفارش سايت و كسب و كار اينترنتي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي

راه اندازي كسب و كار اينترنتي

روشي چند مرحله وجود دارد كه با استفاده از آن مي توانيد يك كسب و كار اينترنتي كوچك را راه اندازي كنيد. افراد زيادي را ديديم كه طي اين چند سال با استفاده از اين روش توانستند كسب و كارهاي موفقي را شكل و توسعه دهند. گام‌هايي كه براي اين كار بايد طي كنيد عبارتند از:

  • يك نياز در بازار پيدا كنيد و به آن پاسخ دهيد.
  • برنامه‌اي صحيح براي تبليغ و بازاريابي خود داشته باشيد كه به فروش و كسب درآمد شما كمك كند.
  • يك سايت طراحي كنيد كه متناسب با بازار شما و علم روز باشد.
  • از موتورهاي جستجو (گوگل، ياهو، بينگ و…) براي جذب ترافيك به سايت‌تان استفاده كنيد.
  • براي كسب و كارتان به عنوان يك برند متخصص در زمينه خودش اعتبار جمع كنيد.
  • مشتريان خود را پيگيري كنيد.
  • با استفاده از تكنيك‌هاي مختلف درآمد خود را افزايش دهيد.

همه آدم‌ها از يك كارآفرين تازه كار گرفته تا يك متخصص و با تجربه مي‌توانند از اين فرايند براي شروع يك كسب و كار اينترنتي سودآور استفاده كنند.

گام اول | يك نياز در بازار پيدا كنيد

بيشتر كارآفرينان تازه كار مرتكب اين اشتباه مي‌شوند كه قبل از هر چيزي شروع به توليد يك محصول مي‌كنند و بعد به فكر بازاريابي آن مي‌افتند.

براي اينكه بتوانيد شانس بيشتري براي باز كردن راه خود در يك بازار داشته باشيد، بايد ابتدا كار را با بازاريابي شروع كنيد. رمز موفقيت در اين است كه ابتدا كساني را پيدا كنيد كه به دنبال پاسخ براي يك مشكل هستند، ولي در پيدا كردن راه حل موفقيت زيادي پيدا نكرده‌اند. اينترنت اين كار را براي شما ساده كرده است، مي‌توانيد با استفاده از روش‌هاي زير اطلاعات مفيدي را كسب كنيد:

  • سراغ انجمن‌هاي انلاين (فروم، سايت‌هاي تبادل نظر، كامنت‌هاي سايت‌هاي مختلف و … ) برويد و ببنيد كه مردم چه سوالاتي را مي‌پرسند و چه مشكلاتي دارند.
  • با استفاده از ابزارهاي مختلف مي‌توانيد ببنيد مردم چه كليد واژه‌هايي را بيشتر جستجو مي‌كنند و چه سايت‌هايي در اين زمينه‌ها كار كرده‌اند.
  • سايت‌هاي رقيبان خود را آناليز كنيد. متدها و روش‌هاي آنان براي پاسخ‌گويي به مشتريان را بررسي نماييد. ممكن است كه دقيقا در حال ارائه خدمات يا محصول شما باشند. در اين صورت ممكن است راهكاري مفيد بيابيد.

گام دوم راه اندازي كسب و كار | تبليغ و بازاريابي

رعايت نكاتي مي‌تواند اين اطمينان خاطر را بدهد كه كساني كه از كسب و كار اينترنتي‌تان ديدن مي‌كنند، از لحظه ورود تا زمان خريد، درگير خدمات فروش شما هستند. از جمله اين نكات مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

  1. از تيترهاي جذاب، مشتريان را ترغيب به ديدن محصولات بيشتري كنيد.
  2. مشكلي كه محصول‌تان آن را حل مي‌كند توضيح دهيد.
  3. در مشتري اين اطمينان را ايجاد كنيد كه شما مي‌توانيد مشكل او را حل كنيد و انتظاراتش را انجام دهيد.
  4. نظرات كساني كه قبلا از خدمات يا محصولات شما استفاده كرده‌اند را در سايت نمايش دهيد.
  5. در مورد منفعت آنان در صورت استفاده از محصولات‌تان توضيح دهيد.
  6. پيشنهادات ويژه به مشتريان بدهيد
  7. كيفيت محصول خود را تضمين كنيد.
  8. احساس ضرورت استفاده از خدمات يا محصولاتان را در مخاطب ايجاد كنيد.
  9. از آنان بخواهيد كه از محصول و خدمات شما استفاده كند.

از طرح اين فرايند مي‌توانيد بايد بتوانيد مردم را آگاه سازيد كه خدمات يا محصول‌تان به شكلي منحصر به فرد مشكل آنان را حل مي‌كند و كيفيت زندگي آنان بهبود پيدا خواهد كرد. براي كسب و كار اينترنتي خود پرسونا (مشتري فرضي) بسازيد و به سوالات او پاسخ دهيد.

گام سوم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | سايت خود را طراحي كنيد

هنگامي كه بازار و محصول خود را مشخص كرديد. آماده طراحي سايت براي كسب و كار اينترنتي خودتان هستيد. به خاطر داشته باشيد كه طراحي سايتان بايد ساده باشد. شما تنها 4 ثانيه براي جلب نظر مشتري زمان داريد، در غير اينصورت آنها از سايت شما خواهند رفت. جهت سفارش، طراحي، راه اندازي و ساخت سايت اينترنتي با جديدترين طراحي هاي روز كليك كنيد. چند نكته بسيار مهم كه در زمان طراحي سايت بايد به ياد داشته باشيد عبارتند از :

  • فونت سايت شما بسيار مهم است. از يك يا دو فونت ساده بر روي پس زمينه سفيد استفاده كنيد.
  • منوي سايت را ساده طراحي كنيد.
  • از تصوير، صوت يا ويدئو فقط براي تقويت پيامتان استفاده كنيد.
  • پيشنهاد عضويت بدهيد. از اين طريق مي‌توانيد ايميل يا شماره تماس آن‌ها را جمع كنيد.
  • فرايند خريد سايت را ساده كنيد.
  • سايت شما، مغازه‌اي آنلاين است. آن را به شكلي مشتري پسند طراحي كنيد.

گام چهارم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | موتورهاي جستجو

يكي از روش‌هاي آسان براي جذب ترافيك سايت استفاده از شيوه پرداخت به ازاي كليك است. اين كار در مقايسه با استفاه از تكنيك سئو دو مزيت دارد. اول اينكه سايت شما را به سرعت در صفحه اول جستجو نشان خواهد داد و دوم اينكه تبليغات به شيوه پرداخت به ازاي هر كليك اين فرصت را به شما مي‌دهد كه قيمت‌ها، رويكردهاي فروش، تيترها و… مختلفي را امتحان كنيد. اين شيوه علاوه بر اينكه بازديد سايت را افزايش مي‌دهد، به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد بهترين كليد واژه‌ها را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد.

گام پنجم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | اعتبار كسب كنيد

از اينترنت مردم به عنوان يك منبع براي بدست آوردن اطلاعات استفاده مي‌كنند. مي‌توانيد اطلاعات‌تان را به رايگان در اختيار سايت‌هاي ديگر قرار دهيد تا بتوانيد ترافيك بيشتري را جذب كنيد.

  • محتواي تخصصي مجاني در اختيار ديگران قرار دهيد. مقاله، ويديو يا هر محتواي ديگري را كه براي ديگران مفيد باشد، اين محتوا را در سايت‌هاي معتبر و شبكه‌هاي اجتماعي نيز قرار دهيد.
  • بر روي محتواهاي سايت‌تان لينك‌هاي ارسال براي دوستان را قرار دهيد.
  • در تبادل نظرها، فروم‌هاي تخصصي شركت كنيد و در آنجا فعال باشيد.

به اين صورت مي‌توانيد خوانندگان بيشتري را براي سايت خود پيدا كنيد. موتورهاي جستجو ارتباط برقرار كردن سايت هاي مرتبط را دوست دارد و جايگاه شما را در جستجو بهتر مي‌كند.

گام ششم | ارسال پيشنهادات ويژه

در تلاش باشيد كه يك راه ارتباطي بين خوانندگان و خودتان ايجاد كنيد. با ارزش‌ترين دارايي شما در كسب و كار اينترنتي مشتريان و مشتركين‌تان هستند. براي آن‌ها ايميل يا پيامك ارسال كنيد.

  • به آنها چيزي ارائه دهيد كه به دنبال آن هستند.
  • از اين طريق يك رابطه پايدار بين شما و مشتركين‌تان شكل مي‌گيرد.
  • نتايج به دست آمده را بسنجيد.
  • بازاريابي ايميلي ارزان‌تر و موثرتر از بسياري از روش‌هاي بازاريابي ديگر است.

گام هفتم | استفاده از تكنيك هاي مختلف

يكي از بهترين تكنيك‌هاي بازاريابي اينترنتي، توسعه ارزش طول عمر مشتري است. دست كم 36درصد مشتريان و مشتركين شما در صورتي كه مورد پيگيري قرار گيرند. دوباره از شما خريد خواهند كرد. نهايي كردن اولين خدمت شما به مشتريان‌تان قطعا سخت‌ترين كار خواهد بود. استفاده از روش‌هاي اپ سلينگ و بك اند مي‌تواند براي وادار كردن مشتريان‌تان به خريد دوباره بسيار كمك كند. اين دو روش شامل تكنيك‌هاي زير مي‌باشند:

  • محصول يا خدماتي را به آن‌ها پيشنهاد دهيد كه خريد را كامل كند.
  • براي آنها كوپن‌هاي وفاداري الكترونيك بفرستيد تا در مراجعه‌هاي بعدي بتوانند از آن‌ها استفاده كنند.
  • به مشتريان وفادار خود پاداش بدهيد.

 

مشاوره كسب و كاردوك كاردوك

كاردوك در تمامي مراحل راه اندازي كسب و كار اينترنتي‌تان همراه شماست. در اين روز‌ها كه اينترنت بسيار سريع در حال تغيير است به طوري كه يك سال در فضاي مجازي معادل با چيزي حدود پنج سال در دنياي واقعي است. اگر در حال حاضر مدتي است كه كارتان را شروع كرديد، حتما بر روي كسب و كارتان با توجه به اين مراحل يك بازبيني بكنيد و ببنيد كه در چه مرحله‌اي هستند. مي‌توانيد در هر زماني كه احساس نياز كرديد از خدمات كاردوك بهرمند شويد.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي



:: بازديد از اين مطلب : 4

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/4/5  ] [ ۰۷ ] [ karduk ] [ ]

راه اندازي كسب و كار در كنار درآمدي كه مي تواند براي شما ايجاد كند، سختي ها و دشواري هايي نيز به همراه دارد. شايد شما از داشتن يك شغل يكنواخت خسته شده‌ايد و دوست داريد براي خودتان كسب و كاري داشته باشيد. حتي ممكن است ايده‌هاي بسيار خوبي در ذهن داشته باشيد، اما مشكل اينجاست كه نمي‌دانيد از كجا شروع كنيد تا در مسير دلخواه خود قرار بگيريد. پس اولين كاري كه مي كنيد جستجو و به دست آوردن اطلاعات براي شروع كار است. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا فوت و فن هاي ضروري را ياد بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اطلاع از چگونگي شروع كار مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد. 

 

منبع : راه اندازي كسب و كار

راه اندازي كسب و كار

شروع يك كسب و كار نه به ترسناكي داستان‌هايي است كه ديگران تعريف مي‌كنند و نه آنقدر ساده است كه هيچ كاري برايش انجام ندهيم. براي موفق شدن بايد راه و چاه آن را بدانيد، به خصوص اگر به دنبال كسب درآمد و اشتغال زايي هستيد. از اين طريق مي‌توان در مسير درست قرار گرفت. در ادامه به زبان ساده، صفر تا صد راه‌اندازي يك كسب و كار شرح داده شده تا بتوانيد شروع خوبي داشته باشيد و به نتايج دلخواه خود برسيد.

اصل اول راه اندازي كسب و كار |سنجش  آمادگي

شروع يك كسب و كار تازه شما را وارد دنيايي متفاوت مي‌كند. از همين رو براي موفقيت بايد نقاط قوت و ضعف خود را شناسايي كنيد. در تمام مسير تنها كسي كه بايد تصميمات را بگيرد، شما هستيد. پس خوب خودتان را بررسي كنيد كه آيا توانايي مقابله و رفع مشكلات احتمالي را داريد يا نه. شروع يك كسب و كار با ريسك‌هاي مختلفي همراه است. وقتي خودتان را بشناسيد متوجه مي‌شويد كه آيا اهل ريسك كردن هستيد يا نه.

اصل دوم| شناسايي نياز بازار

قبل از هر اقدامي شروع به تحقيق و بررسي اين موضوع كنيد كه نياز بازار امروزه در چيست. شايد محصول و يا خدماتي كه شما قصد داريد روي آن كار كرده و سرمايه‌گذاري كنيد، عالي باشد، اما نياز بازار نباشد. پس براي جلوگيري از شكست در همان ابتداي كار، اوضاع و شرايط بازار را به دقت بررسي كنيد.

اصل سوم راه اندازي كسب و كار | برنامه‌ريزي براي تمامي مراحل

هر قدمي كه مي‌خواهيد براي شروع كسب و كار خود بر داريد بايد طبق برنامه‌ريزي از پيش تعيين شده باشد. برنامه‌ريزي به شما كمك مي‌كند كه بدانيد در كجاي راه قرار داريد و چقدر از مسير باقي مانده است. برنامه‌ريزي شما بايد به سؤالات اصلي‌تان در مورد راه‌اندازي كسب و كار، پاسخ‌هاي قانع كننده‌اي داشته باشد.

اصل چهارم | تأمين بودجه لازم

براي ايجاد يك شغل شما به منابع مالي نياز داريد. بدون آن نمي‌توانيد يك كسب و كار موفق راه‌اندازي كنيد. هزينه‌هاي شما نيز بايد برنامه‌ريزي شود. به عنوان مثال بخشي از بودجه شما براي شروع كار است، اما بخش ديگر آن براي موارد پيش بيني نشده در حين كار مورد استفاده قرار مي‌گيرد. يادتان باشد تأمين هزينه‌هاي مالي يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي راه‌اندازي يك كسب و كار سودآور است كه بايد آن را مورد توجه قرار دهيد.

اگر هم در تأمين هزينه‌هاي خود دچار مشكل هستيد مي‌توانيد از دوستان و آشنايان، بانك‌ها و مؤسسات اعتباري و شركت‌هاي سرمايه‌گذاري كمك بگيريد تا بتوانيد بودجه مورد نياز خود را تأمين كنيد. براي اطلاع از نحوه تامين منابع مالي كليك كنيد.

اصل پنجم راه اندازي كسب و كار | دانش مورد نياز را فرا بگيريد

اگر در مورد كسب و كاري كه مي‌خواهيد راه‌اندازي كنيد، اطلاعات كافي نداشته باشيد، پروژه شما با شكست مواجه خواهد شد. بايد دانش مورد نياز براي حرفه‌ي جديد خود را ياد بگيريد تا بتوانيد طرح‌ها و ايده‌هاي كسب و كار خود را راه‌اندازي كرده و يا آن‌ها را به چالش بكشيد. بنابراين از آموختن غافل نشويد و مهارت‌هاي لازم را بياموزيد.

اصل ششم | تأسيس شركت

حالا كه هم برنامه‌ريزي كرديد و هم سرمايه‌ لازم را به دست آورديد بايد شركتي براي خود راه‌اندازي كنيد. تأسيس شركت و انتخاب يك نام تجاري براي شما بسيار اهميت دارد، چون اينگونه مي‌توانيد اعتبار خود را بالا برده و باعث جذب سرمايه‌گذاران و افراد خِبره به كسب و كار خود شويد. اين اتفاق مي‌توانيد باعث پيشرفت كاري شما شود. از طرفي ديگر با تأسيس يك شركت و انتخاب يك برند شما صاحب واقعي و قانوني كسب و كارتان مي‌شويد. براي اطلاع از نحوه ثبت شركت كليك كنيد.

اصل هفتم راه اندازي كسب و كار |  بازاريابي كنيد

امروزه سيستم قديمي بازاريابي نمي‌تواند براي شما مفيد باشد. براي اينكه بتواند خودتان و كسب و كارتان را به ديگران معرفي كنيد بايد از بازاريابي استفاده كنيد. بازاريابي شما بايد به صورت اينترنتي باشد. مي‌توانيد از طريق سايت شركت خود، صفحه اينستاگرام و دادن تبليغات به سايت‌هاي ديگر، كسب و كارتان را به ديگران معرفي كرده و براي محصولات شركت‌تان مشتري پيدا كنيد. اين كار زمانبر خواهد بود و شما بايد صبور باشيد.

اصل هشتم | استفاده از كمك متخصصين

كسي كه مي‌خواهد كسب و كار خود را راه‌اندازي كند بايد از كمك متخصصين و مشاوران حرفه‌اي استفاده كند و اين كار را در تمام مراحل كسب و كار خود ادامه دهد. حتي ممكن افراد متخصص به شما توصيه كنند كه راه و روش خود را تغيير دهيد، در اينجا شما بايد به تجربه و دانش آن‌ها اطمينان كنيد و بدانيد كه متخصصين قبل از شما اين راه‌ها را طي كرده‌اند و بايد توصيه‌هاي آن را جدي گرفته و به كار ببريد. مركز كاردوك به شما خدمات مشاوره كسب و كار ارائه مي دهد.

اصل نهم | صبور باشيد

ممكن است كار خود را خوب شروع كنيد اما در در حين كار با مشكلات زيادي مواجه شويد و حتي اين فكر به ذهنتان برسد كه همه چيز را رها كنيد. در هر كسب و كاري هميشه مشكلاتي وجود دارند، اما اگر هر كسي بخواهد بر سر هر مشكلي همه چيز را رها كند كه هيچ كسب و كاري به سرانجام نمي‌رسد! وقتي در اين راه قدم گذاشتيد بايد صبور باشيد، هر چقدر اوضاع سخت شد شما مي‌توانيد همه مشكلات را برطرف كنيد و دوباره جريان رو به رشد كار خود را مشاهده كنيد. صبور بودن شما در شروع يك كارآفريني، در نهايت شما را به موفقيت خواهد رساند.

اصل دهم: از اين موارد دوري كنيد

براي موفقيت در راه‌اندازي يك كسب و كار بايد از مواردي كه شما را از مسير اصلي منحرف مي‌كنند دوري كنيد. مثلاً : تسليم شدن، لذت نبردن از كار، رقابت ناسالم، عدم مشورت با ديگران، عدم اهميت به سلامتي خود، دور زدن قانون، پرداخت نكردن بدهي‌ها و اهميت ندادن به حساب و كتا‌بها و… از جمله اين موارد هستند كه فرد بايد از آن‌ها دوري كند.

فرصت براي تغيير آينده را از همين حالا براي خود ايجاد كنيد. تحول خود به خود ايجاد نمي‌شود و شما بايد مولد اصلي اين اتفاق باشيد. پس اگر مي‌خواهيد كسب و كار خود را داشته باشيد، از همين حالا شروع كنيد.

سؤالات متداول

آيا بايد اهداف بلند مدتي هم براي شروع كسب و كار خود در نظر بگيريم؟

بله. شما بايد براي كسب و كار خود اهدافي با بازه زماني يك يا چند سال در نظر بگيريد. البته ممكن اين اهداف در طول زمان بسته به شرايط، تغيير كنند.

آيا بايد براي راه‌اندازي يك كسب و كار از كار قبلي خود دست بكشيم؟

بستگي دارد كه شما در چه وضعيت مالي قرار داريد. اگر فكر مي‌كنيد با رها كردن كار قبلي خود دچار مشكلات شديد مالي مي‌شويد، بهتر است با يك برنامه‌ريزي اصولي و حساب شده هم كار قبلي را داشته باشيد و هم روي راه‌اندازي كسب و كار جديدتان تمركز كنيد. اگر از نظر مالي مشكلي نداريد، مي‌توانيد با خيالي آسوده كار قبلي خود را رها كرده و فقط روي كسب و كار تازه تمركز كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه يافتن پردرآمدترين شغل ها در ايران  مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300تماس بگيريد.

 

منبع : راه اندازي كسب و كار

امتیاز:
بازدید: 98
برچسب:
:
[ 1399/1/23  ] [ ۱۳ ] [ karduk ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 7
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب